فرمانده انتظامی استان کرمان خبرداد:

کلاهبرداری١٠٠ میلیاردی فروش آپارتمان درکرمان

دستگیری قاچاقچیان مسلح متواری در عملیات پلیس کرمان 

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:5 نفرازاعضای یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر که پس از درگیری مسلحانه با پلیس استان اصفهان از محل متواری شده بودند در یک اقدام اطلاعاتی مشترک و منسجم شناسایی و دستگیر شدند. 
کد خبر: ۱۳۲۷۲۶۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردار عبدالرضا ناظری گفت: اعضای یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر، بامداد23تیرماه پس از درگیری مسلحانه با پلیس استان اصفهان با رها کردن 900 کیلو مواد افیونی، یک قبضه سلاح و مقادیری مهمات، از محل متواری می شوند که بلافاصله موضوع به رده های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در استان های همجوار گزارش داده می شود.

وی افزود: پس از اقدام اطلاعاتی مشترک و منسجم  پلیس در استان های اصفهان، خراسان جنوبی و کرمان، سرانجام کمتر از 48 ساعت در عملیات پلیس کرمان در مسیر  ماهان سرکرده این باند، معروف به"پیرو"که نزدیک به 18سال تحت تعقیب پلیس بوده به همراه 4 نفر دیگر از اعضای ابن باند دستگیرشدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطر نشان کرد:این باند به عنوان یکی از سرکاروان های حمل و قاچاق مسلحانه موادمخدر در محورهای جنوب و جنوب شرق کشور، فعالیت زیادی داشته است که با دستگیری سرکرده و عوامل اصلی آن، تلاش پلیس برای برخورد با سایر عوامل و باندهای مرتبط با آنان در دستور کار است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها